Kiedy spotykasz się z atakiem na ciebie bądź twoją firmę, to pamiętaj, że masz do czynienia z hejterem. Ludzie piękni nie oceniają ludzi pięknych. Ludzie sukcesu innych ludzi sukcesu, i tak dalej. Są też tacy którzy oceniają innych nieustannie.
Jednakże nie musi tak być. możesz wykorzystać tą sytuację i zamienić takiego hejtera w największego ambasadora twojej firmy.
Doceń osobę za zażalenie, za to że ma odwage się odezwać i że dla ciebie to ważne i dziekujesz mu za to.
powiedz, że rozpatrzysz to zażalenie priorytetowo, bo bardzo zależy ci na opini osób które realnie przyczyniają się do rozwoju firmy którą tworzysz.
Jednakże poproś o fakty nie opinie. powiedz, że jak ma fakty na temat swojej opini to jak najbardziej to wyróżnisz i zaraz wprowadzisz modyfikację. ale fakty to sa rzeczy które nie podlegają dyskusji. Jeżeli produkt nie działa to nie działa. jeżeli miał być czerwony a jest czarny to jest fakt etc. w innym wypadku to tylko opinia.
poroś o rozwiązanie co dany hejter mógłby zaproponować, możliwe ze da ci swietną wskazówkę a jak nie bedzie wstanie dać rozwiązania to sam sobie odpowie na swoje zażalenie że jest zbędne.
Jedynak doceń go za starania, za próbę rozwiązania problemu i nagrodź go, dając mu informację że jak znajdzie jakiś błąd bądź jakieś rozwiązanie to wręczysz mu specjalny bon na produkty, usługi w twojej cenie produkcyjnej.
spytaj się go czy może być twoim ekspertem, że jak coś stworzysz nowego to czy może to przetestowac jako jeden z pierwszych i wyrazić swoja opinię, bo dla ciebie opinia ekspercka jest bardzo ważna.
I w ten sposób zyskujesz Ambasadora :) który realnie będzie polecać cię dalej, bo dałeś mu to czego potrzebuje każdy hejter- uznanie.
Materiał przygotował i udostępnił bezpłatnie - Trener sprzedaży
- Mateusz Mrozowski
Szanujemy Twoją prywatność.