W standardowej formie prezentacji produktu, panuje ogólna tendencja do zaczynania od “co” czyli z czym przyszliśmy, jaki to produkt , jaka usługa.
Taka forma rozpoczynania rozmowy czy prezentacji sprzedażowej nie jest niczym złym, poza faktem, że 90% wszystkich sprzedawców w ten sposób rozpoczyna swoja prezentację a wiąże się to z nieuchronnym faktem, że gdy posługujemy się jedną i tą samą techniką to stajemy się tak samo przeciętni jak większość.
W drugiej kolejności opisujemy jak został skomponowany nasz produkt nasza usługa i co ten mechanizm twórczy wnosi dla klienta.
A na samym końcu opowiadamy o tym dlaczego to wszystko powstało, po co i w jakim celu z powodu jakiej konkretnej potrzeby bądź potrzeb.
Jeśli chcemy się wyróżnić lub co ważniejsze nie chcemy aby nasz klient zasnął podczas naszej prezentacji zmieńmy ten model.
W formie sprzedaży tych najwiekszych z największych… proces prezentacji jest odwrócony.
Skąd pochodzi idea powstania, po co i w jakim celu. Następnie, jak to zostało zrobione, z jakich czynników, komponentów i co one razem wnoszą ze sobą.
A na samym końcu co to jest i jak zostało nazwane.
Np. Kiedy zauważyliśmy, że dzisiaj pomimo tak znaczącego dostępu do internetu i różnego rodzaju narzędzi biznesowych dalej i wciąż wielu przedsiębiorców nie osiąga takich wyników sprzedażowych, biznesowych jakie sobie założyli.
Ale nie musi tak być.
Dlatego kompozycja odpowiednio dobranych narzędzi biznesowych składających się z własnej automatycznej strony www, sklepu internetowego i aplikacji mobilnej w połączeniu z głęboką wiedzą sprzedażową opartą na skuteczności, którą można zmierzyć tu i teraz, jest jedną odpowiedzią na to jak osiągać dzisiaj swoje zamierzone cele biznesowe.
Dlatego Powstał Pageandshop jako odpowiedz na to i zapotrzebowanie które zgłasza współczesny rynek.
Materiał przygotował i udostępnił bezpłatnie - Trener sprzedaży
- Mateusz Mrozowski
Szanujemy Twoją prywatność.